باشگاه استقلال به امیرحسین صادقی اخطار داد
نوشته شده توسط : alireza

مدافع تیم استقلال طی چند روز گذشته چند مصاحبه انجام داده كه به استقلال نامربوط است به همین دلیل مسئولان آبی از وی خواستند در این مورد توضیحات لازم را به مسئولان استقلال ارائه كند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال؛ مدافع آبی ها با حضور در باشگاه استقلال برای انجام مصاحبه به نفع یكی از بازیكنان تیم پرسپولیس توضیحات خود را ارائه كرد و اعلام داشت تنها به دلیل شرایط فنی مدافع تیم پرسپولیس از وی حمایت كرده تا مسئولان پرسپولیس شرایط حضور وی در این تیم را فراهم كنند.

گفتنی است، مدافع تیم استقلال معتقد است برخی مسئولان از بازیكنان حمایت نمی كنند و اخراج شیث رضایی باعث شد كه وی از هم صنف خود حمایت كند تا شرایط بازگشت وی به تركیب پرسپولیس فراهم شود.

*میداودی تست پزشكی انجام داد

در ادامه این گزارش میلاد میداودی مهاجم تیم استقلال كه در تمرینات با مصدومیت جزئی روبرو شد پس از حضور در تمرینات روز پایانی قبل از سفر استقلال به آبادان توسط پزشك تیم تست انجام داد تا با آرامش در تمرینات استقلال شركت كند.

براساس این گزارش پرویز مظلومی از گروه پزشكی استقلال درخواست كرد كه بدون هیچ بهانه ای شرایط حضور این بازیكن در تمرینات را فراهم كنند تا میداودی برای بازی با نفت آبادان آماده شده و در تركیب استقلال قرار گیرد.

این گزارش می افزاید: طبق اعلام مربیان تیم استقلال این بازیكن در تركیب ثابت تیمش مقابل نفت به میدان می رود اما پزشكان قصد داشتند از سلامت این بازیكن اطمینان خاطر كسب كنند.

*تردید كادر فنی استقلال در مورد آشوبی و رحمتی

در ادامه این گزارش پس از محرومیت فرزاد آشوبی از بازی در مقابل راه آهن مربیان استقلال از كیانوش رحمتی در پست هافبك دفاعی استفاده كردند و این بازیكن نمره قبولی دریافت كرد اما مربیان این تیم برای دیدار این تیم مقابل نفت آبادان در مورد استفاده از آشوبی و رحمتی در تركیب استقلال مردد بوده و با مشكل روبرو شده اند.

براساس این گزارش، پرویز مظلومی اعلام كرده است قصد ندارد در بازی های استقلال از دو هافبك دفاعی استفاده كند و همین دلیل شرایط وی برای استفاده از یكی از این دو مدافع سخت است و وی را دچار مشكل كرده است.

بنابه اعلام سرمربی آبی ها آشوبی هافبك دفاعی ثابت استقلال است اما كیانوش رحمتی نیز در مواقع حساس كه مورد استفاده قرار گرفته عملكرد خوبی ارائه كرده است.

گفتنی است، طبق شرایط فنی بازیكنان استقلال در تمرینات چند روز اخیر، مربیان قصد دارند آشوبی را به تركیب اصلی استقلال بازگردانند كه با این شرایط شانس بازی كردن رحمتی كاهش می یابد.

*ناصر حجازی به اتریش دعوت شد

این گزارش می افزاید: با اینكه ناصر حجازی همكاری خود را با باشگاه دی استرادای اسلواكی قطع كرده است تا برای همیشه به ایران بازگردد و فعالیت ورزشی خود را با استقلال ادامه دهد اما مسئولان تیم دی استرادا كه رابطه بسیار خوبی با ناصر حجازی دارند از وی دعوت كردند تا در جشنی كه قرار است به مناسبت خداحافظی یكی از بازیكنان مطرح اتریش در این كشور برگزار می شود شركت كرده و اعضای این تیم را همراهی كند.

گفتنی است: مسئولان این تیم طی تماس با مدیرفنی تیم استقلال دعوت رسمی خود را ارائه كردند اما ناصر حجازی هنوز پاسخی برای سفر به كشور اتریش به مسئولان دی استرادا ارائه نكرده است.

گفتنی است: با توجه به شرایط بدنی ناصر حجازی و عدم بهبود نیافتن كامل بیماری وی ،حجازی به احتمال فراوان نمی تواند به كشور اتریش سفر كند





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: